کسب درآمد از اینترنت

معرفی سایتهای کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت

معرفی سایتهای کسب درآمد از اینترنت

عضویت در سایت ایرانی ariaptc.com

کسب درآمد واقعی از اینترنت

100% قطعی و تضمینی در ایران

1- مقدمه:

روشهای مختلفی برای پول در آوردن در اینترنت وجود دارد که بعضی از آنها به تخصصهای خاص و برخی دیگر به سرمایه و امکانات نیاز دارد. ولی روشهایی هم وجود دارد که به تخصص و سرمایه و امکانات نیاز ندارد. در اینجا روشی آموزش داده شده که برای به کار گیری آن فقط به یک دستگاه کامپیوتر که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد نیاز است و کاربرانی که کار با ویندوز و اینترنت را بدانند میتوانند از این روش برای کسب درآمد استفاده نمایند.

نحوه کار به طرز بسیار فجیعی ساده است و متن زیر تلاش میکند تا تمامی نکات را برای شما روشن کند.

این سرویس بر خلاف سرویسهای مشابه که از طرف سایتهای دیگر ارایه میشوند دارای دو مزیت برتراست که همین دو خصوصیت باعث شده تا افراد بیشماری مخصوصا کسانی که داخل ایران زندگی میکنند به این سرویس ملحق شوند. اولین و مهمترین مزیت اینکه دریافت وجه در ایران به صورت کاملا تضمینی است و هر زمان که پول شما به حداقل پرداخت رسید بلافاصله برای شما ارسال میشود و محدودیت جغرافیایی در آن هیچ تاثیری ندارد. مزیت دوم اینکه ثبت نام در سایت نه تنها رایگان است بلکه شما برای ثبت نام 20/0$ هم جایزه میگیرید یعنی شما هیچ پولی را بابت سرمایه گذاری اولیه خرج نمیکنید, بنابراین احتمال ورشکست، بدهکار یا پشیمان شدن شما در این کار برابر صفر است!!!

کل کاری که شما در این روش باید انجام دهید معرفی دیگران برای ثبت نام در سایت و انجام PTC فقط برای 1 یا 2 بار است. آیا کاری ساده تر از این در دنیا سراغ دارید؟ !!! و نکته خوشحال کننده تر اینکه چون عضویت در این سایت بسیار راحت و رایگان و حتی همراه با 20/0$ جایزه است براحتی می توانید عضو گیری کنید.

کسب درآمد در این روش نامحدود است و میزان آن بستگی به میزان تلاش و کوشش شما دارد و در صورتی که شما روزی بین یک تا دو ساعت در این راه تلاش و تبلیغ نمایید میتوانید درآمدتان را به چند صد دلار در ماه برسانید. البته در این کار نیز به مانند هر کار دیگر در همان روزهای اول پولی دریافت نخواهید کرد و برای دریافت اولین پول چند روز یا چند هفته باید تلاش نمایید ولی یکی از مزیتهای این کار افزایش تصاعدی درآمد میباشد که بعد از چند ماه کار کردن درآمد شما نیز چند برابر خواهد شد. برای مثال اگر یکبار در طول 2 ماه 50$ گرفتید؛ در طول همان مدت یعنی 2 ماه بعدی ممکن است 150$ بگیرید و همینطور 2 ماه بعد 300$ و .... ! چون افراد زیرشاخه شما نیز فعالیت میکنند و از فعالیت آنها پول به حساب شما اضافه میشود.

==================================

2- شرح کار

فقط برای ثبت نام رایگان در سایت 20/0 دلار هدیه بگیرید.

این سایت بعد از ثبت نام 20/0 دلار بشما هدیه می دهد و به ازای هر فردی که به طور مستقیم عضو این سایت میکنید 40 سنت پورسانت میگیرید و به ازای هر عضو ردیف دوم (کسی که از طریق عضو شما عضو میشود) 20 سنت , به ازای هر عضو ردیف سوم 5 سنت و به ازای هر عضو جدید ردیف چهارم 3 سنت پورسنت دریافت میکنید.

بعد از اینکه در سایت ثبت نام کردید یک آدرس به شما داده میشود که مخصوص شماست و باید از آن برای عضو گیری استفاده کنید. به این معنی که هر کس از طریق آدرس شما در resource-a-day عضو شود, علاوه بر مبلغ 20/0$ که به او داده میشود مبلغ 40 سنت هم به شما داده میشود. در صورت فعالیت مستمر شما و افرادی که توسط شما در سایت عضو شده اند, میتوانید براحتی درآمد کافی را از طریق اینترنت بدست آورید ونیاز به شغل دوم خارج از خانه ندارید. پس اینکار را جدی بگیرید و به منزله تفریح و سرگرمی به آن نگاه نکنید. این یک روش کاملا تضمین شده است و امتحان خود را طی سالهای زیاد پس داده است.

بعد از اینکه در سایت ثبت نام کردید؛ برای ورود به account خود

در سمت چپ صفحه و بالا روی گزینه Member Login کلیک کرده و نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید. شما در ابتدا 20/0$ موجودی دارید که بابت ثبت نام میباشد !

اگر شما فقط 20 نفر را عضو کنید و به همین ترتیب آنها هم همین کار را ادامه دهند شما حداقل5000 دلار (450000 میلیون تومان) بدست می آورید. پولهایتان را هم به آدرستان در هر جای دنیا که باشید می فرستد. میتوانید دوستان و آشنایان را تشویق به ثبت نام کنید و یا از طریق چت یا فرستادن ایمیل یا اگر سایت و وبلاگ دارید با تبلیع در آن و انواع روشهای دیگر عضو گیری کنید.

اگر شما 50 نفر را عضو کنید و این چرخه ادامه داشته باشد (آنها هم 50 نفر را عضو کنند) شما حداقل بیست هزار دلار یا 16 میلیون تومان دریافت خواهید کرد که اگر فعال باشید در عرض چند ماه امکان پذیر است.

عضویت در این سایت بسیار راحت و رایگان و حتی همراه با 10$ جایزه است براحتی می توانید عضو گیری کنید. برای امتحان کردن هم یک تک تومانی نیاز نیست پرداخت کنید. برای ثبت نام به آدرس زیر بروید. آموزش ثبت نام در پایین همین صفحه آمده است.

http://www.ariaptc.com/pages/index.php?refid=imanbahari

پس از رسیدن پورسانتها به 50$ چک شما توسط سرویس پستی کلاس یک ایالات متحده به آدرستان ارسال میشود که میتوانید با رفتن به یکی از بانکها ( پیشنهاد من بانک ملی یا رفاه است) که شعبه ارزی دارد آن را نقد کنید. البته بانک ملی و رفاه یا هر بانک دیگر در ایران برای نقد کردن چک پول شما مقدار کمی ( تقریبا 4 $ ) از مبلغ کل آن به خاطر هزینه های بانکی! برمیدارند.

برای ثبت نام به آدرس زیر بروید و ضمن گرفتن 20/0$ به عنوان جایزه عضو گیری خودتان را آغاز کنید:

3- نحوه ثبت نام:

ثبت نام بین 5 تا 8 دقیقه وقت میگیرد .

روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.ariaptc.com/pages/index.php?refid=imanbahari

بعد ازکلیک روی لینک بالا یک صفحه ظاهر خواهد شد. در بالا و سمت چپ صفحه یک گزینه به نام sign upوجود دارد. روی آن کلیک کنید. در صفحه بعد تقریبا در پایین پنجره یک کادر است که شما باید آدرس ایمیل خود را در آن وارد کنید. بعد از وارد کردن ایمیل خود در زیر کادر روی continue کلیک کنید. پس از این کار بلافاصله یک ایمیلی برای شما خواهد آمد. معمولا ایمیل به اینباکس می رود .

در آن نامه یک لینک قرار دارد که چنانچه شما میخواهید عضو شوید, باید روی آن کلیک کنید تا فرم ثبت نام ظاهر شود. پس از این مراحل و ظاهر شدن فرم آنرا بدین صورت پر کنید:

After Sign-up you will receive $0.20 Sign Up Bonus instantly in your account.

To complete the sign up process, you must provide the requested information below:

Top of Form

Username :
Use letters and numbers only

نام کاربری

E-Mail :

در این قسمت آدرس ایمیل شما توسط خود سایت نوشته شده است.

First Name :

نام خود را وارد نمایید.

Last Name :

فامیلی خود را وارد نمایید.

City :

نام شهر یا روستا محل سکونت را وارد کنید.

State :

zzhc در این قسمت گزینه ی را انتخاب کنید.
Other :
نام استان محل سکونت را وارد کنید.

Country :

نام کشورمان ایران را انتخاب کنید.

Address :

آدرستان را با حروف انگلیسی ولی به زبان فارسی وارد کنید. مثلا: میدان آزادی

Zip Code :

5 رقم از کد پستی 10رقمیتان را وارد نمایید.( اگر در اختبار نداشتید یک عدد 5 رقمی به دلخواه وارد کنید.

Referred by :

در این قسمت چیزی ننویسید.


Select categories of interests to you (min7 - max10 items)

در قسمت زیر 7 تا 10 مورد را به دلخواه تیک بزنید.

Blogs

Communication

Games

Gifts

GPT sites

Hosting

Hotels

IHC

Internet

Invest

Marketing

Medicine

Movies

Real Estate

Shops


پر کردن ای قسمت نیاز نیست.

پر کردن ای قسمت نیاز نیست.

Payment account ID:


Password :

یک شناسه کاربری حداقل 6 گزینه ای انتخاب کنید.

Password again:

شناسه ای را که در بالا انتخاب کردید را دوباره وارد کنید.

روی کلمه ی زیر کلیک کنید.

( البته تمامی این اطلاعات به جز نام کاربری شما بعد از ثبت نام قابل تغییر است) .در صورتی که ثبت نام را بر طبق موارد بالا و درست انجام داده باشید، شما در سایت ثبت نام کرده اید. سپس روی کلمه ی Login در بالای همان صفحه کلیک کنید و با کلیک در آنجا از شما برای ورود به اکانتتان username و password از شما می پرسد. آنها را وارد کنید و وارد اکانت خود شوید.

سپس روی روی گزینه ی paid to click کلیک کنید.

User Info

Beenpaid

Your earning

Erning option


Referral stat

Advertising stats

cancel account

Log-out

hello dear--------

You can earn cash with us by :

In box:

Get paid for clicking on the links in these emails and visit websites.

Auto surf:

Get paid for Auto Surfing ads and view websites, $0.001 each view

Paid to click:

Manual surf:

Get paid for Manually Surfing ads and view websites, $0.002 each view

Paid to Click :

Get paid for Clicking on ads and visit websites.

Paid to sign up:

Get Paid to sign up at websites for free.

View free ads :

View the ads submitted by members like yourself.

Home Business :

Do you have skill at anything? View this section and earn Rewards by your skill

Referr A member

Refer others to join and earn up to %100 commision of their earnings.

صفحه ای باز میشود که در آن بنر های مختلفی است. روی اولین بنر کلیک کنید- سپس صفحه ای باز میشود. در این صفحه یک عدد را نشان داده و 4 گزینه زیر آن به شما میدهد که یکی از آن ها درست است. شما گزینه ی درست را انتخاب می کنید. بعد از آن صفحه ای باز میشود که در بالا آن زمانی را که شما باید آن صفحه را باز نگه دارید نوشته است. پس از گذشت زمان ( حداکثر زمان 50 ثانیه است) همان قسمت که زمان نوشته شده بود تغییر می کند و متن زیر ظاهر میشود:

Thank you dear ....... your account has been credit. ) در قسمت ......... در بالا نام کاربری سایت توسط شما نوشته میشود.)

سپس،روی بنر بعدی در paid to click کلیک میکنید و این کار را انجام میدهید. در انتها که دیگر بنری در آن زمان نبود، متن زیر نوشته می شود:

Sorry,there is no ad to you visit at this time.

-- پس از انجام موارد بالا میتوانید دیگران را زیر مجموعه ی خود کنید.

اگر شما فقط 20 نفر را عضو کنید و به همین ترتیب آنها هم همین کار را ادامه دهند شما حداقل5000 دلار (450000 میلیون تومان) بدست می آورید. پولهایتان را هم به آدرستان در هر جای دنیا که باشید می فرستد. میتوانید دوستان و آشنایان را تشویق به ثبت نام کنید و یا از طریق چت یا فرستادن ایمیل یا اگر سایت و وبلاگ دارید با تبلیع در آن و انواع روشهای دیگر عضو گیری کنید. برای عضو گیری لینک زیر را به دیگران بفرستید یا آنرا در سایت یا وبلاگ خود ویا آنرا در سایت های دیگر قرار دهید و تبلیغ کنید:

http://www.ariaptc.com/pages/index.php?refid=imanbahari

در ضمن این سایت شما را با کامپیوتری که با آن در سایت ثبت نام کردید می شناسد و به همین جهت لینک بالا برای همه ی کاربران یکی است.

همچنین به محض اینکه فردی به زیر مجموعه شما اضافه شد فورا یک ایمیل دریافت میکنید که به شما خبر میدهد شخصی به افراد کادر زیرگروه شما اضافه شد و 40 سنت به حسابتان اضافه شده است.

هوای زیر مجموعه هاتون روهم داشته باشید. چون همونطور که گفتم تا

چهار نسل زیرشاخه شما اگه عضو گیری کنند به شما پول تعلق میگیره.

اگه زیر مجموعه های شما هم در عضو گیری فعال باشن خیلی زودتر و

بیشتر از اونی که فکرش رو بکنید پول به دستتون میرسه. ولی اگه اونها

زیاد فعال نباشند کار شما کند پیش میره. پس برای افراد زیرشاخه تون

وقت بگذارید و راه و چاه رو نشونشون بدید و تا جایی که امکانش هست

بهشون گیر بدین و روشون کلید کنید که عضو گیری کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد